dissabte, 15 de desembre del 2007

Etiopía, un rostro con tres miradas


Avui us vull parlar d'un llibre de fotografies però que alhora és una magnífica guia de viatges. De fet aquest llibre és el culpable de les meves vacances en aquest extraordinari país ara fa tres anys. El vaig veure en una pila a la llibreria Altaïr, em va sobtar la verdor de la portada i vaig dir, jo vull anar-hi! Quina sorpresa quan vaig descobrir que aquella verdor era d'Etiòpia, les imatges que en teníem eren de sequera i terra erma.

Ara passats aquests tres anys sóc jo la que tinc una llibreria i resulta que ara és Altaïr que el recupera i l'edita sota el seu segell.

Us animo a regalar-lo en aquestes fetes, però sobretot a llegir-lo. En Javier Gozálbez i la Dulce Cebrián ressegueixen el país de nord a sud, i de l'est a l'oest desvetllant els secrets d'un país d'una gran diversitat que té molt a oferir.

Viatjar i llegir, llegir i viatjar...

5 comentaris:

Assumpta Montellà i Carlos ha dit...

que estrany se'n fa veure verd a Etiopia¡¡
realment és així?
és un bon llibre per aquests dies. Procuraré arribar-me fins la teva llibreria i fullejar alguna cosa per regalar.
I és veritat, llegir i viatjar per relatar després el que has vist.
un petò

Jesús M. Tibau ha dit...

Felicitats, ja vaig veure que el dijous passat vas sortir al suplement de l'AVUI

L'Espolsada llibres ha dit...

Etiòpia és així i molt més. La verdor és al nord del país, el sud és més sabana. És un país de grans contrastos, però si véns per la llibreria ja t'ho explicaré :)
Jesús, sí això de l'AVUI em va fer molta il·lusió i més perquè parlava d'en Sebastià Sorribas.

digue'm ariadna ha dit...

Tres mirades i un rostre: Etiopia. Realment és un llibre que et fa venir ganes d'anar-hi...

Anònim ha dit...

Jo tampoc m'ho creia que aquesta foto fos Etiòpia. Però sí, aquests paisatges els vaig veure i viure en directe. I els contrastos i la duresa de determinades zones queden compensades per la riquesa humana i de l'entorn i, evidentment, amb una bona companyia!