dissabte, 12 de febrer del 2011

4 anys de llibreria





Amb tot net i endreçat i amb la pell de gallina encara, només puc dir GRÀCIES Biel, Màrius i Jordi, gràcies a tots els que hi éreu físicament i en la distància, va ser una vetllada inoblidable.

Com deia ahir, penso en aquests 4 anys i a banda d'haver-hi deixat l'esquena traginant caixes, un somriure se'm dibuixa als llavis. Entusiasme n'hi ha molt, passió pels llibres ni us ho explico, però el que realment m’emociona són els vincles que he establert parlant de llibres ja sigui en persona a la llibreria o virtualment a la xarxa, que vingui gent a conèixer-te pel que dius i expliques al blog és dels millors regals que et poden fer.

Em penso i em repenso sense llibres i no em sé imaginar. Els llibres són una part indestriable de la meva vida, no em reconec sense ells, però tampoc sense tots vosaltres que entreu a tafanejar les novetats o a remenar el fons, o només a saludar, fer-la petar, em feu regals i fins i tot em porteu esmorzar i berenar! El que més m'agrada però són les mirades de complicitat de quan hem compartit una lectura i el veredicte és el mateix. També és bonic de treballar amb els mestres que comparteixen aquesta passió i que venen i passen hores i trien acuradament malgrat les retallades de pressupost i la indiferència que hi ha per les biblioteques escolars. No vull acabar sense fer menció especial dels petits lectors de l'Espolsada sense ells i els contes que m’enamoren molts dies hauríem perdut el somriure.

Amb dies com ahir el somriure torna a dibuixar-se.

Gràcies!






19 comentaris:

kweilan ha dit...

Una llibreria encantadora. Moltes felicitats, Fe!!!

Mireia ha dit...

Moltes Felicitats!

elisabet ha dit...

t'ho mereixes, Fe!

el llibreter ha dit...

Enhorabona! M'alegra molt veure't tan ben acompanyada: endavant!

Ana Bosch ha dit...

Ets un model a copiar i un orgull per la familia.
Per molts anys!

Unknown ha dit...

Moltíssimes felicitats i per molts anys més!

elsa ha dit...

moltes felicitats, y seguro que lo mejor esta por llegar un beso muy fuerte elsa

Ramon ha dit...

Enhorabona, per l'aniversari i pel dia a dia del blog i la llibreria!

Rosa ha dit...

Fe, Moltes felicitats! La vesprada debia ser fantàstica. El proper any espero poder-ne gaudir.

Una abraçada

L'Escrividor ha dit...

Enhorabona i endavant amb la bona feina! Per cert, aquest dijous Fem la peesentacio de L'orgia de paraules a Igualada.

Un chat botté ha dit...

moltes felicitats Fe, i llarga vida a l'Espolsada!

L'Espolsada llibres ha dit...

Moltes gràcies a tots!
Divendres m'ho van dir que serien a Igualada, no te'ls perdis :)

Una abraçada ben espolsada,

Fe

Marta ha dit...

Jo també vull felicitar-te i encoratjar-te a seguir endavant. Malgrat una breu visita que et vaig fer, m'agrada seguir-te per mitjà del blog.

Món de llibres ha dit...

Felicitats!!! per molts d'anys i per moltes lectures.

Una abraçada

Aineta ha dit...

Moltes felicitats! I segui recomanant llibres i donant idees de lectures.

Anònim ha dit...

Per molts anys!!
Llarga vida a L´Espolsada!!
Imma C.

Sílvia Tarragó Castrillón ha dit...

Et felicito i et desitjo mols anys d'èxit! No és gens fàcil tirar endavant una llibreria, deus ser una dona fantàstica i espero poder conèixer-te algun dia. Endavant!!!

Biel Barnils Carrera ha dit...

Gràcies a tu per convidar-me al teu aniversari. Va ser un plaer!

Maripepa ha dit...

Enhorabona per l'èxit de l'aniversari. No vaig poder ser-hi però vaig pensar en vosaltres i us vaig envejar... Seguirem visitant aquest llibreria tan familiar que té un caliu especial i espero que l'any que ve podré estar amb tots vosaltres, amb tu, Fe, i celebrar el 5è anivesari. Per molts anys!